Hahahah Emeli @ existenz

När jag fick höra det och se alla smsspammare, samtal osv så dog jag lite. Jag tycker faktiskt lite synd om Emeli, hur många sms som helst på bara någon minut, haha!
Idag har jag iallafall tränat med Emeli och nu är jag hemma och ska bänka mig i soffan för att stanna där hela kvällen. Det var meningen att jag skulle vara med Moa men så blev det inte tråkigt nog. Imorgon är det skola klockan ett och på kvällen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Kanske drar ut på kvällen om det händer någonting, det är sådant man får se imorgon.

På tv ikväll:
TV4 19.30 Halv åtta hos mig
TV4 20.00 Mammas pojkar
TV4 21.00 Inlåst (sista avsnittet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0