God natt hörrni!

Nu ska jag sova. Det blir kanske skola imorgon, vi får se. Jag har ju lite på gång här så jag vet inte om jag stannar hemma för eventuella telefonsamtal eller går till skolan. Jag ska upp om 3timmar om jag går till skolan, 8timmar om jag inte gör det så det lutar ju åt att stanna hemma som antagligen är det bästa. Tjatigt inlägg haha!
Ikväll har jag iallafall kollat på tv och sen ägnat lite tid åt telefonen. Jag är en upptagen kvinna, jag vet! Skämt åsido, jag har mycket på gång just nu, jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Kolla bara:
Veckan: Hemligt men upptaget.
Helgen: Hemligt
Veckan därefter: Hemligt
Helgen därefter: Hemligt
Uuuuh det trodde ni va?!



Hej det är jag som är SÖTLEIF, jag dör, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0