Ett måste att se


Jordens undergång? Vad tror ni? Jag vill iallafall se filmen så jag får se hur jag kommer dö. Skämt åsido, kanske ingenting att skämta om, filmen är säkert jättebra, frågan är ju bara om det verkligen tar slut 2012.. Vi får se, till och börja med kan vi ju se filmen och njuta av livet.
Den sägs ju bli årets bästa film men den har ju faktiskt lite konkurrens, nämligen...


Twilight var ju en succé och jag, liksom alla andra flickor smälte ju totalt för vampyren Edward Cullen. Hela filmen var ju verkligen underbar, och grymt bra. En av favoritfilmerna så jag kan ju inte missa uppföljaren.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag smälter för bruden...

2009-11-10 @ 12:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0