Ett ljus och middag hos mormor

Vid fyra åkte jag och min familj till mormor där vi åt mat och fikade. Jag satt mest för mig själv, drack 0,5% cider och kollade på bilder från balen. Det var meningen att jag skulle till Moa efter men mamma var så seg på att prata med alla så vi blev kvar hos mormor till sju och då såg jag ingen mening med att först åka hem och hämta mina cigg och sedan ta bussen till Moa så vi ska ses en annan dag denna vecka.
Ikväll har jag kollat på film med mammi, Män som hatar kvinnor, den är riktigt bra och nu är jag sugen på att se Flickan som lekte med elden. Jag åt självklart lite popcorn med grillkrydda och drack iste, ackack vad ont i magen jag har nu, haha!
Imorgon äre skola igen, men jag ska nog bara gå efter lunch eftersom vi börjar klockan åtta och jag orkar verkligen inte gå upp halv sex och sen ha styling i flera timmar, ae icke!


Jag hade så tråkigt hos mormor när de vuxna satt vid bordet brevid och snackade skit, mina syskon sprang runt som vilddjur och mina kusiner hade åkt hem så jag tog 10000 kort på ett jävla ljus.

Nu ska jag sova (dvs krypa ner i soffan och kolla på tv) GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0