,




Animal Planet är en perfekt sovkanal. Jag verkligen beundrar och älskar Djurpolisen och jag har alltid velat jobba som dem, problemet är att jag inte tål blod och öppna sår så jag fick lägga ner den drömmen. Men det dem gör är verkligen starkt och värmer om hjärtat.

Träning, jag har diggat det innan har jag för mig och jag måste göra det igen. Det finns ingen skönare känsla än känslan efter ett hårt träningspass. Och med en sjukt rolig vän så blir träningspasset också roligt. SATS är bäst och magmaskinen samt rumpa/lårmaskinen är favoriterna. Dessutom ger det faktiskt resultat ganska fort. Me like!

Uggs som jag personligen tycker är grymt snyggt och perfekt i vinter. Varför köpa ett par iskalla stövlar när man kan köpa ett par varma fodrade Uggs? Okej att de är ganska dyra om man vill ha äkta (som är det snyggaste) men det är det värt för att inte frysa, eller hur?

♥ Stort hår är så sjukt jävla snyggt och enkelt att fixa. Nu menar jag inte söndersprayat stort hår utan fixat stort hår. Det är stor skillnad ska ni veta.



"Jag är så snygg, jag älskar mig själv" osv efter varje bild på sig själv. Detta är överdrivet fjortissnack. Jag brukar inte irritera mig på vad folk skriver men detta är bara för mycket..

• Östgötatrafiken.
Gör de någonting rätt? Antingen är de 30min försenade, förtidiga eller kommer inte alls. Dessutom stannar dem inte alltid vid hållplatser och chaufförerna är inte ens trevliga. (Detta gäller självklart inte alla bussar, men majoriteten)

Pratshower, det finns inget tråkigare tv-program än det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: heidi

Visst dom dyra ugsen kanske är skapligt lite bara lite snyggare än dom "vanliga" .

Personligen tycker jag tio tusen gånger mer om stövlar de är så mycket snyggare, och jag vill gärna se bra ut ;)

hah. nej men asso. på vissa är de fint. Dessutom finns de faktiskt skit snygga stövlar som är fodrade och varma!

Thats all.

xoxo

/ heidi

2009-11-10 @ 20:39:00
URL: http://unknownemergency.blogg.se/
Postat av: Emelie

Personligen så tycker jag att alla får ha vad de vill, orka bry sig, tycker någon att uggs är snygga, fine, låt den människan tycka det då!

Och jag dissar också "jag är så snygg lala" xd

/emelie

2009-11-11 @ 06:41:30
Postat av: becca

hahahahha en heidi " JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV " och hon sa inte ens nåt när du skrev det xD



OCH EMMI, förlåt att jag inte har hört av mig någonting, mycket skolan, mycket depp osv

Men haru studiedag på fredag eller? (:

2009-11-11 @ 18:28:02
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till becca:

Det är helt lugnt, är det bra med dig då? <3

Jag har inte studiedag på fredag, det suger. Fast jag börjar ju ändå klockan ett och slutar tio över två. :)

2009-11-11 @ 21:17:36
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0