Emmi diggar och dissar!


Te med en knäckemacka till är en perfekt start på dagen. Och dessutom finns ju te i så många olika smaker och sorter. Vilken föredrar ni?
Edward Cullen (Robert Pattinsson) är så sjuuukt förbaskat snyggg! Edward Cullen kan man inget annat än bli stört förälskad i. Jag vill att en så snygg vampyr ska vara förälskad i mig också! Haha, nejmen, jisses så snygg!
Första advent är helt ok mysig faktiskt. Tända ett ljus och bara mysa. Ja, helt ok!
Regnet gör så att man inte ens vill gå ut, det förstör bara håret, humöret och allt annat. Ge mig sommar!
De senaste julkalendrarna är så sjukt dåliga när man jämför dem som gick på tv när jag var liten. Jag menar, då kunde hela familjen sitta och kolla på det, nu är det verkligen som gjort för barn 0-3år, come on fixa lite Pelle Svanslös-stuk igen!
Min uppdatering! (Jag var tvungen, ok?! Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0