Dålig uppdatering denna måndag eftersom jag sovit/slappat i soffan

Idag har jag inte skrivit ett enda inlägg om vad jag haft för mig som ni antagligen märkt. Ni kanske har letat och tänkt "jag måste ha missat det, vart kan det vara?!" men icke. Jag har inte haft någon ork eftersom jag känner att mina inlägg börjar bli väldigt tråkiga! Jag ska bättra mig med bilder, diggar&dissar, Emmi talar ut och sådant som handlar om mitt eget tycke, mina egna åsikter och bilder som omfattar min dag och gör bloggen personligare, ja nivet. Imorgon ska jag bli fotad så då kommer några bilder upp här, fast bara som "smakprov" för det ska bli bilder till headern också, jag hoppas att det blir bra och att ni uppskattar det för jag gör det endast för er, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0