Beccadag

Idag var jag på stan med Becca, jag köpte bara en foundation och sen åt jag på Chicken kebab. Sprang runt som en galning med Becca och försökte byta hennes jeans men det fick hon tydligen inte så hon blev lite krigstokig ett tag. Kenny kom och gjorde oss sällskap också, men innan han hittade oss så såg konversationen mellan honom och Becca ut såhär:

K- Vart är ni?
B- Hm
K- Vart är ni? Jag sitter på 113
B- Hm, den går ju hit
K- Vart är ni då?
B- Hm
K- Men säg!
B- H och M

Hahahah sjukt kul, min dåliga humor, men Kenny är så trög ibland! :))))

Nu sitter jag iallafall och kollar på Ullared på kanal5, riktigt rolig måndagkväll eller hur?

Kommentarer
Postat av: becca

hahahahah kenny så jävla trög xD

2009-11-03 @ 11:53:03
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0