Ännu en tråkig lördag?

Idag var det meningen att mamma och pappa skulle gå på Kalle Baah -spelning i stan och att barnen skulle sova hos mormor så jag skulle ha huset för mig själv. Men icke då! När jag vaknar så säger mamma att dem inte ska gå på det, för att pappa tydligen inte vill. Men come on, till och med jag vet ju att han vill?!
Så där sket sig chillkvällen för jag pallar då fan inte ta hem lite folk när hela familjen är hemma. Därför har jag inte en aning om vad som händer ikväll.. det är ju lördag hallå, hjälp!


Jaa Kenny har visst tyckt att skolan är riktigt rolig en gång i tiden. Charmigt Kenny! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Emelie

"fred är när det inte är krig" låter ju ganska logiskt..xd ;D

2009-11-28 @ 14:44:43
Postat av: emmi

Haha jadu, det gör ju faktiskt det ;)

2009-11-28 @ 17:01:26
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: Kenny

HAhAhAHA VAFAN

2009-11-28 @ 17:04:14
Postat av: emmi

Svar till Kenny:

Riktigt charmigt så jag var tvungen, haha!

2009-11-28 @ 20:51:53
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0