06.06, god morgon Matsa som läser min blogg! Haha

Jag har dygnat (ja, jag är frän som har lärt mig det ordet) så nu sitter jag och dricker te och knaprar på en knäckemacka så man lär väl inte kunna sitta i den här soffan när jag knaprat klart. Smulor överallt, hihi!
Snart är det dags att börja fixa sig, bussen går 07.50 och idag kommer jag iväg faktiskt, eftersom om den skulle åka förbi då har jag ett alternativ, alltså att ta den 20min senare, bra va? Ni lär höra mer av mig i skolan eftersom jag går på en hightec skola där vi använder datorerna hela tiden, sug på den ni! (och Emelie var tyst nu vad gäller datorerna, okej)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad menar du ?

Jag använder också datorn i skolan helatiden xd

2009-11-12 @ 07:35:16
Postat av: emmi

Svar till Emelie:

Ja, det var det jag menade, haha!

2009-11-12 @ 08:39:13
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0