31 Juli

Hejhopp, klockan är 11.45 och jag vaknade för ungefär en timme sen. När jag vaknade hade Moa redan gått upp så det var tomt i sängen. Idag ska vi till stan, kanske blir utebion ikväll. Jag ska väl fixa mig alldeles stax men jag är fortfarande dyngtrött, hade svårt att somna inatt, dels för att jag ställt om dygnet och dels för att jag låg och tänkte. Anyway, Moa dunkar musik i sitt rum och ni är väldigt dåliga på att kommentera, så kom igen nu! Idag åker Becca till Oskarshamn och jag kommer att sakna den sparven. Nu ska jag kila iväg och sminka mig, får se om jag orkar fixa håret eller om jag sätter mig här igen, aja, sådant som märks. Ciiao!

Jag hoppas att du är lycklig nu.





Emmi today, look the same as yesterday .-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0