31 Juli uppdatering

Nu sitter jag här helt ensam och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan käka och sedan gå ut. Vädret är ju inte så underbart som det borde vara, regnregnregn som förstör både humör, hår och smink, niiiice. Anyway, jag, Moa och Ronja tog 15.12 bussen till stan där jag köpte cigg och Moa letade present åt sin bror. Hela stan var full av Mosstorpare kändes det som, haha! Nu ska jag väl gå ner till mitt rum och fixa mig i väntan på mammi. Oh btw, stor säng nu, dubbelsäng, underbart. Jag vet att alla är intresserade av att veta det, men jaja. Moa sover hos mig inatt förresten, men jag lämnade henne i stan, utebion, eftersom jag ska leka med bästi Kennii yao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0