30 Juli

Hejhej god morgon!
Kvällen igår spenderades hos Rickard med Kenny och Becca.s vilket var himla trevligt. Eftersom Kenny och Rickard ville till McDonalds så fick jag inte åka hem. Klockan 05.10 somnade jag, men jag bad dem väcka mig när vi skulle åka. Istället blev jag väckt 06.10 för att förflytta mig upp till ett sovrum. Detta betyder att det inte blev någon donken. Jag åkte hem vid ett och nu ska jag duscha och fixa mig, men jag är ju så förbaskat trött så jag lär väl somna i duschen. Idag har jag inte en aning om vad som händer faktiskt, sådant som märks. Uppdaterar nog senare när jag vet vart jag ska ta vägen, heeeeejs!

Btw, såg på Barnhemmet och 28 veckor senare igår. 28 veckor senare, en himla bra zombiefilm där zombierna även kan springa. Sorgligt att det i stort sett handlar om en familj där barnen får kämpa sig bort från sin pappa då pappan redan har ätit upp deras mamma. Barnhemmet, mer som en spökfilm, och dessutom handlar den om barn, vilket är sådär extra creepy om jag får säga så. Det enda negativa med Barnhemmet är att den inte är på engelska, vilket är lite störande i början. Bara ett litet filmtips sådär!



Bild tagen: igår, 29 Juli 2009, fail men ni måste ju få
veta vem jag är, aight? hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0