30 Juli uppdatering

Uppdatering uppdatering uppdatering uppdatering.
Nu är jag hos Moa plutt, som jag saknat henne dessa fyra dagar! Sitter i hennes brors rum och dricker iste för tillfället, underbart gott. Ikväll ska vi bara ta det lugnt hemma tror jag. Just det, jag sover hos Moa inatt, Emmi is back i sina vanor, hoho! Men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer. Jag ska tänka i sisådär 15 minuter, och det gör jag genom att titta lite på Mysteriet på Greveholm.
Såja, ae blev inget youtube tittande. Men nu, nu vet jag vad jag ska skriva, enjoy.
Idag, en hemsk dag egentligen. Nu ger jag upp, jag orkar inte. Jag är så himla besviken på mig själv, och på allt som jag aldrig gjorde. Det var först idag som jag insåg att jag måste leva i nuet. Jag kom tillbaka till verkligen. Jag grät inte, men jag liksom bara satt där, tittade rakt in i väggen. Chockad. Jag tänkte tillbaka på allt, och jag ångrar det så hårt. Varför blev det som det blev? Varför åkte jag ens dit den där kvällen? Frågor, så många frågor men inga svar. Jag njöt av att leva då. Men är så långt, långt borta. Och om jag ska vara ärlig så har jag insett att  aldrig mer kommer tillbaka till nuet. Game over.


Emmi today hejhej .-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0