27 Juli Home alone

Idag är mamma, pappa och barnen i Skara vilket innebär att jag är ensam hemma hela dagen fram till tolv inatt. Becca kanske kommer förbi ikväll, då blir det emmi&becca kväll i guess. Film och så. Mys. Imorgon blir det stan med Ellen, så jag måste hinna köpa ett busskort också, eller mamma måste göra det rättare sagt.
Igår var jag hos Moa hela dagen, vi åkte in till stan och hämtade min moppe. Sedan gick jag ut till Kenny och Jeppe vid åtta. Vid halv elva- elva åkte jag, Jeppe, Kenny och Becca till Klinga och åt McDonalds. Dit kom även Alex, Theo, Albin och Eddie. Det var väl trevligt ute, bortsett från att det regnade och var lite kyligt sådär. Nu ska jag ut och röka, dessutom måste jag titta till Didrik, fylla på vatten och liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0