26 Juli

God morgon söndag.
Jag är trött, riktigt trött. Vaknade för ungefär 20 minuter sedan. Igårkväll var jag och Moa på Klippan där det var fest. Dock drack varken hon eller jag, vi var väl de enda nyktra skulle jag tro. Efter att polisen varit där, lite småbråk och galningar som dansade omkring åkte vi iallafall hem till Moa där jag blev kvar över natten. Idag ska jag hem skapligt och ta barnen, mamma och pappa ska åka iväg efter min moppe eftersom dem inte orkar köra runt på mig mer. Ikväll blir det nog bara att ta det chill hemma framför tvn, somna tidigt osv eftersom jag ska vara djurvakt hemma och Pochahontas och Rosalie äter väldigt tidigt. Det blir mycket att göra imorgon, en lång dag helt enkelt. Nu ska jag ut och ta min morgoncigg, jag tror att Moa redan är där ute och om jag inte skyndar mig får jag nog sitta ensam och det skulle ju inte vara så himla kul, cu later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0