25 Juli

Dagen efter hejhej.
Kvällen slutade ju inte så himla bra igår måste jag ju få säga. Efter att ha beerbongat lite för mycket vin för nöjes skull mådde jag ju inte så bra då. Jag ringde mor min som hämtade mig vid tre. Väl hemma följde jag av någon konstig anledning med pappa och Hasse ut med båten och fiskade, vilket är lite sådär små pinsamt om man tänker efter, dock finns det ju inte så mycket att tänka tillbaka på eftersom det är en enda galen röra från igår. Det jag minns är min upprepade mening, "Pappa, fisken kommer väl inte äta upp mig va?"  Som en liten 5åring. Aja, sådant som händer. Ikväll ska jag till Moa och där blir jag kvar över natten. Nu ska jag äta massor av isglass och hoppas att baksmällan går över, cyyyya!


Kenny igår.

Beer Bong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0