24 Juli

Jag vet inte vad det är med mig, men jag orkar ingenting, blir sur för allting men vill ändå ut, träffa folket. Det kanske är lite det också, alla som man alltid har varit med, alla som alltid har funnits där, dem finns inte där längre. Det som fanns för några månader sedan är som bortblåst och jag saknar det, så himla mycket. Jag saknar mitt liv och skulle helst av allt vilja spola tillbaka tiden och slow it down så man hinner njuta av dem härliga stunderna som bara swochade förbi på 0,002 sekunder då. Jag saknar det gamla som bara är minnen nu. Minnen som jag helst av skulle vilja hoppa in i, leva om och om och om igen. Jag saknar alla människor. Alla nya människor jag lärde känna, men som försvann lika fort.. Jag saknar det, jag saknar dem. Dem som gjorde min dag lite ljusare.

Idag ska jag kanske ut, en viss person sa åt mig att fixa dricka så tar väl det jag har och går ut eftersom det inte blev något med den där festen i stan. Imorgon, Moa tjatar på mig om att följa med på fest, dock vet jag inte om jag orkar eftersom jag inte känner en enda person där, typ. Det kan faktiskt vara så att min lördagkväll blir räddad om det nu skulle vara så att en annan liten chillfest blir av, vilket skulle vara galet_nice! Well, vi får se vad som händer med min helg helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0