22 Juli

Äntligen är solen framme igen! Det jublar vi såklart för!
Imorse vaknade jag upp hos Moa. Jag gick upp, åt frukost och stekte sedan i solen. Dock bara i 10-15 minuter. När vi suttit och spelat kort ett tag tog jag 14.20 bussen hem. Mamma och Maja är på marknad med mormor och Lasse så dem kommer hem om ungefär en-två timmar. När jag kom hem satte jag mig framför tv:n där ett avsnitt av Top Model visades. När jag gick ut greppa pappa tag i mig och skulle självklart visa sin lilla fiskefångst vilket var en ål. Bland åskådarna, vilket var jag, Emil och Linus fanns också Robin och Tobbe. Vi tittade alla på pappsens patetiska försök att få upp ålen som slutade med att han hällde ut allt vatten så ålen ålade omkring där ute vid utgången. Ikväll tänkte jag hitta någon att dra med till utebion men istället hittade Linnéa mig för att dra med på fest i Glan så det blir det ikväll. Nu ska jag fixa iordning mig och sedan pallra mig iväg till Ica där Linnéa kommer och hämtar mig runt åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0