18 Juli

Hej bloggen!
Idag vaknade jag ganska sent, Moa ringde och väckte mig. Då steg jag upp från min säng och hoppade in i duschen. Mamma var på krigsstigen så det var bara att hålla sig undan. På kvällen, när mammas humör var lite bättre åkte vi till Norsholm och lämnade Antons saker, sedan åkte jag till Moa, där jag sitter nu. Moa sitter och äter den mat vi nyss lagade. Kött, potatis och sås, det var gotti! Ikväll ska vi antagligen titta på film och bara ta det lugnt. Vi tänkte åka till Emeli i Vånga men det blev icke så. Nu ska jag ut och röka, ciiiiiiiiao!


Kommentarer
Postat av: Moa

Har suttit och läst din blogg lite, från de gamla och goa tiderna med dig! som jag saknar så jävla mycket, går inte beskriva med ord :( synd att de aldrig kommer bli så igen, för hade det som bäst när vi umgicks min kära vän! :( <3

2012-02-17 @ 15:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0