17 Juli Stockholm here I come!

Klockan 08.24 avgick tåget från Norrköping till Stockholm. När vi kom fram till Stockholm gick vi en sväng genom stan där jag hittade ett par Fred Perry skor på rea. Då blev jag glader, men pappsen blev sur eftersom han hatar att gå runt i affärer. Så vi fortsatte genom gamla stan och jag och mamma fick nöja oss med att kolla i skyltfönstren. Vi tog färjan över till Grönan. Väl inne sprang jag raka vägen till Insane men självklart var den avstängd pga tekniska fel, så istället blev det Uppskjutet, wiie! Under dagen kom det hur mycket folk som helst så köerna blev dunderlånga, 45 minuters kö på de flesta karusellerna, vilket inte var någon höjdare att stå i, i den stekande solen precis! Och gissa vem som kom upp i Fritt Fall då, dyngnice var det. Men kortet blev dåligt och suddigt eftersom kameran var sämst på den sidan så det blev till och åka en gång till. Whatever. Kom hem runt tolv och somnade med magont ungefär omedelbart.
Fred Perry!
Skorna.
Fritt fall!
Fritt Fall!
Båt.
Bara en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0