15 Juli

Dagen efter. Hejhej.
Okej, kvällen igår började bra. Vädret, personerna, stämningen. Men mot slutet blev det lite för mycket alkohol och jag började bråka med en person och ja, jag ville bara dö då. Annars är jag supernöjd över min födelsedag, den kunde inte blivit bättre. Dessutom fick jag lite presenter: ett litet porrpaket av mina söta små vänner Becca och Kenny, ett halsband och ett ciggpaket av Nicke. Tråkigt nog var det någon som snodde två paket cigg av mig och ganska mycket blev förstört. Ett stort tack till alla som kom på festen. Ni gjorde min dag! Moa och Mats med partyhattarna!
Moa och Mats med partyhattarna
Jag och Stoffe med partyhattarna!
Jag och Stoffe med partyhattarna
Mats!
Mats
Moa!
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0