13 Juli

Dagen började med en lite tripp till stan med mor. Inköpet blev: Ett lila linne, jeans leggings, stor tröja, parfym och trosor. Dessutom handlade vi lite till partyt imorgon också. När jag kom hem från stan träffade jag Moa ett tag, och hemma hos oss var även några släktingar. Men inte kom dem för att gratta mig inte, nej, de skulle hämta Love. Lilla kissen blir stor och flyttar. Senare på kvällen kom Becca till mig och färgade mitt hår, har inte blåst håret än så vet inte hur det blev.
Anyway, klockan är över tolv och jag fyller 16 idag. Dock är det ju inte ny dag förrän man vaknar.

Jag hoppas att det blir bra imorgon! Jag är fett pepp på att festa och umgås med roligt folk. Men det kan ju dock bli totalt misslyckat så det väntas att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0