12 Juli

Har icke fixat någon design eftersom jag inte kan hoho.

Jag har inte mått något vidare de senaste dagarna, och jag har faktiskt ingen aning om varför. Ångest och galna tankar som trängt sig på varje kväll. Jag kan inte hindra tårarna längre. Jag är glad över att jag har de vänner som jag har, sunshines.

Idag var det släktkalas, fick lite pengar och så. Dock var jag galet sur på min mor så det förstörde hela humöret, tyvärr.
Ikväll blir det utebio med de bästa, m & b. Dessutom lär jag träffa lite folk där också vilket ska bli himla trevligt. Tummen upp för det. Vi får dessutom hoppas på en regnfri kväll! Jag vill även tillägga att jag fyller år på tisdag och då blir det självklart party, woho!
Grattis till pappa och bror som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0