Våran el var avstängd igår därför uppdaterade jag inte

Igår kom Emelie till mig vid tolv-halv ett, då fixade jag mig lite fort sen drog vi in till stan och handlade julklappar. Nu har jag iallafall handlat klart till Emil och Maja, bara mamma, pappa, Linus och Moa kvar nu då, en vecka kvar till julafton och jag vet inte hur jag ska hinna. Kanske ska till Linköping med Emelie imorgon eller på måndag och då får jag förhoppningsvis tag i saker åt de andra. Jag längtar faktiskt till julafton nu, jag vill ha julklappar, haha! 
Idag hade vi bara mysgrej i skolan i en timme så jag pallade inte dra dit, så onödigt. Imorgon är det avslutning sen är det äntligen lov. Men mitt lov kommer bestå av plugg, plugg och ännu mera plugg. Jag har precis gjort klart en uppgift i försäljning och service så jag har bara en uppgift i det kvar. Sen har jag bara alla andra ämnen också, wiie..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va söta. :)

2009-12-18 @ 18:12:27
URL: http://metrobloggen.se/sannanybom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0