Ute i sista minuten!

Snart ska jag och pappa röra oss in mot stan för att köpa de sista julklapparna som är till mamma. Fast först måste jag fixa mig, jag kom nyss ut ur duschen och jag hatar att torka och platta mitt hår eftersom det tar sån tid! Det lär vara smockfullt på stan också, det kan ju inte bara vara jag och pappa som är ute i sista minuten?!
Och vet ni?! Ni vet ju hur gärna jag vill ha en Canada Goose jacka, vet ni vad jag såg när jag gick ner i källaren? Jo en Canada Goose jacka! Dock inte till mig, utan det var pappas. Men iallafall, tänk er, finns det en sådan jacka i huset kan det ju faktiskt finnas en till som kommer ligga under granen i övermorgon! Då blir jag gladare än gladast, ajemen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0