Upptagen hela dagen igår

Det började med att jag försov mig så det var bara att hoppa upp ur sängen och fixa sig och springa till nästa buss. I stan mötte jag upp Emelie och Becca sen gick vi runt i folkmassorna som var överallt. När vi inte hittade något i stan tog vi bussen till Ingelsta och kollade där istället. Inköpet blev: en rosa tubtopp, nagelfil, lösögonfransar, maskara och x-cider. När vi skulle hem missade vi pendeln med en minut så vi fick vänta i en timme på nästa. När jag kom hem runt kvar i nio var jag helt slut så jag somnade redan vid halv elva men mina djävulska syskon som skulle sova hos mig väckte mig när filmen var slut och bad mig starta en annan film, härligt!

Idag ska jag till stan och köpa en rosett till håret och sen hem och ta det lugnt tror jag.

Kommentarer
Postat av: becca

åk till stan imorgon ist!! :(

2009-12-29 @ 15:39:08
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/
Postat av: amanda

jag vill också ha rosett till håret

2009-12-29 @ 15:49:38
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0