"Två timmar skadar inte.."

ooooch så vaknade jag 18.15, underbart! Där sket sig mina planer om att plugga, ha en r i k t i g  ta-hand-om-mig-själv-dag, sova tidigt.. Det får alltså bli en vanlig dusch, raka benen och allt, smörja in mig, hårinpackning och andra produkter som jag brukar använda.
Jag får strax hem PS, I love you till datorn och det är också en jättestark film som ni borde se. En av mina favoriter faktiskt!

Mina favoritfilmer:
Romanik: PS, I love you och The Notebook
Drama: Livet är underbart (Andra världskriget film)
Action: Green Street Hooligans
Skräck: Dawn of the Dead
Komedi: Det finns för många bra/dåliga
Kriminal: Beck- Hämndens pris
Thriller: Vet inte riktigt faktiskt
Barnfilm: Astrid Lindgrens
Julkalender: Pelle Svanslös

Hjärnsläpp, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0