Sovtime

Jag har haft en toppenkväll, och jag ville helst av allt bara ligga kvar där i soffan, prata och skratta med dessa underbara flickor!

Men nu känner jag att klockan tickar på och det är dags att sova snart.. men en sak hindrar mig..
Har ni någonsin känt sådär att ni inte vill gå och lägga er ensamma? Att ni vill ha någon där brevid, krama om, känna närheten från en annan människa? Någon man älskar, som är den första man vill se när man vaknar, som håller om en hela natten och älskar en tillbaka..
Så är det för mig ikväll.. Men anyway, dags att sluta drömma, det är bara att krypa ner och inte tänka så mycket så somnar jag väl snart.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lenny , <3

det är lungt bästa mulvad! , sa ju att dom som kunde skulle ta med sig :) annars hade ju jag , så det var ju lixxom meningen med att ni skulle äta! nomnom <3

2009-12-13 @ 11:25:06
URL: http://lostsoulz.blogg.se/
Postat av: Lenny , <3

jovars, känner också sådär, att man vill han den man älskar vid sin sida när man vaknar ... men men!

2009-12-13 @ 11:26:12
URL: http://lostsoulz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0