Söndag

Hej mina underbara läsare! Allt bra? Det äre med mig iallafall. Jag vaknade för ungefär 45min sen och jag skulle åkt med Becca till stan vid halv tre, känner mig så dum att jag inte kunde hänga med bara för att jag sover så djupt.. Egentligen skulle Emelie, Becca och jag åkt in vid elva-tolv men Emelie och jag försov oss till tolv och Emelie bestämde sig för att inte åka idag. Men imorgon drar vi in istället. Då ska jag se om jag hittar något snyggt att ha på mig till nyår, samt köpa en maskara för mina är helt slut nu..

Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag är barnvakt just nu men jag tjänade ju lite pengar på det så jag använder den här tiden till att fixa mig så jag är klar att göra något om det händer något ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0