Somnade 07.00 imorse och vaknade 17.00 nu ikväll!

Härligt... Jag kunde inte sova bara för att jag hade så himla ont i magen inatt. AJAJAJ!
Jag lyckades iallafall kolla på Saw VI, Bröllopsduellen, Harry Potter och halvblods prinsen och lite av I taket lyser stjärnorna innan jag kunde sova. Allihop var riktigt bra, fast Harry Potter, hur tänkte dem med den senaste egentligen? Ingen speciell handling under dem där två timmarna?! Men aja, jag älskar iallafall Harry potter-serien! Iiiiih! <3


Jag har fortfarande jätteont i magen och mår inte helt ok så det blir en hemmakväll i soffan och kolla på Idol för min del. Heidi kanske skulle komma förbi senare också.
JAG VILL PÅ FEST! MEN AJ, JÄVLA KROPP OCH KONSTIGA MÅENDE! Men.Kanske imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0