Paaaaaaarty ikväll med bästa b <3

Haha jag vet inte vad jag ska göra med håret, lockigt kanske? Då behöver jag bara fixa överhåret för det andra är redan lockigt som ni ser på bild2.. Bad hairday men jag hinner inte duscha, det blev fail när jag duschade igårkväll  eftersom jag glömde lägga luggen rätt..
Jag vet heller inte om jag ska ha dem här kläderna, lackleggings utan lack (som det hänt alla andra, så har det försvunnit för mig med..) och en gammal partytröja till..? Inte ok men jag hittar ingenting i min "garderob"
Dunkar iallafall hög dyngnice musik och taggar inför ikväll, men nu hoppade Tokio Hotel på helt random, haha woooops! 
Tåget går om en timme, dags att skynda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0