Och vinnaren är...


Erik!
Han gjorde vinnarlåten bäst annars tycker jag att Calle var bättre. Men vad gör det vem som vinner egentligen? -Calle kommer få lika mycket publicitet, spelningar och skivkontrakt som Erik! Börjar nästan gråta när jag tänker på att det är slut nu.
Och jag som sa att jag skulle strunta i idolskiten när Rabih åkte ut, men ae icke. Men han är fortfarande bäst i mina ögon, hos mig har han vunnit, iiih! :)

Dessutom, ni missade väl inte Carls fina gästbloggning? Jag glömde logga ut och wips så hade han lagt upp ett inlägg!
Nu ska jag, Moa och Carl sova, natti!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur mycket stryk jag än kommer få nu så tänker jag ändå säga det.

Calle gjorde vinnarlåten så sjukt mycket bättre än Eric xD

2009-12-12 @ 14:37:43
Postat av: emmi

Svar till Emelie:

Hmm.. hur mycket stryk ska du få..? Vi får se på bussen sen!

Calle gjorde den bra, men Erik gjorde den lite bättre ändå. :)

2009-12-12 @ 14:54:32
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0