O-M-G! (GOD JUL)

JAG FICK DEN! JAG FICK MIN EFTERLÄNGTADE CANADA GOOSE JACKA!
Jag kan inte förklara med ord hur glad jag är nu! Först trodde jag att det paketet var ett par UGGS för det såg ut som det på paketet så jag sparade det till sist och sen när jag öppnade det kunde jag inte sluta att glo på den, min nya gud, ajemen! Hunden/hundarna runt luvan är guden då, haha ae vad taskig jag är, rip vovvarna, jag ska leva för er!
Men jisses, jag trodde inte att jag skulle få en jacka för 6000:- (eller mer, jag vet inte), jag trodde mamma ansåg det onödigt men icke då!

Hittills har jag fått min älskade Canada Goose då(!), 6par Frank Dandy trosor, 2 Frank Dandy tröjor, Parfym, eyeliner, armband, body lotion och världens underbaraste film: PS I love you.
Tack mammi, pappa och syskonen!


Om två timmar ska vi till mormor och fira jul där, då får jag mer julklappar, wiie! Men innan dess måste jag duscha, hitta kläder och fixa mig. Stressig julafton.

Har eran julaftonsmorgon varit bra hittills? :)

Kommentarer
Postat av: heidi

vad kul för dig!! :) godejul på dig, puss heeidi

2009-12-24 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0