Mysig kväll/natt med bästa brudarna

Igår åkte jag in till stan med Emelie, Kim och JeppeK och fikade på Espresso House.
Efter det följde Emelie med mig hem så fixade vi inför tjejkvällen, gjorde "en stor säng" av fyra sängar i mitt rum. Sen kom Moa och Ronja och då fick jag en julklapp av Moa som innehöll ett fint armband och två par fina örhängen! Och hon fick en julklapp av mig också, 3 doftljus som luktade mums tycker jag!
Vi åt morötter, chips, godis, naturgodis och tacodipp och pratade och senare mot kvällen mös vi framför några filmer tills jag, Moa och Ronja somnade. (The hills run red, Livet är underbart, Tretton och Silent Hill) 
Synd bara att Ellen och Becca inte kunde komma. Vi hade ju detta mest för att vara lite med Moa innan hon åker till Thailand, vilket hon gör om 4 dagar! Jag kommer sakna min mos, hon ska vara borta till den 10e januari ju!
Men jag hade iallafall trevligt igår, och jag hoppas att de andra flickorna hade det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0