Luciakröning, saknat folk och musik

Efter skolan träffade jag Linnéa, Annica och Linda på stan, tog tåget hem vid tre och gick sedan vidare till Moa och Carl. Jag lyckades få med dem till Konsumplan, dock stannade dem bara i en halvtimme för att Carl är kille och inte tyckte om det. På Konsumplan träffade jag massor av saknade människor och vi stod och lyssnade på när Jeppzzii, Karro och TobbeG spelade lite. Efter kröningen åkte jag hem och somnade i soffan efter Ugly Betty, vaknade vid tio i elva och nu ska jag sova.

Imorgon är det skola, jag skulle egentligen börjat 10.50 men pga den här tråkiga temaveckan börjar jag 9.10, härligt! Så jag har bestämt träff på bussen med Ronja 8.10 så beger vi oss till skolan tillsammans.
Efter skolan har jag ingenting planerat ännu, så vi får se vad som händer. Skulle behöva plugga lite, men orken hallå?!

(Ni skulle fått bilder och eventuella videos, men eftersom min mobil är trasig så går det icke. Ni får stå ut med en tråkig blogg utan så mycket bilder ett tag till..)

Kommentarer
Postat av: Emelie

vadå inget planerat efter skolan...träna?..:/

2009-12-09 @ 06:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0