Lite konstigt mående, annars då?

Jag mår inte så bra som ni kanske vet, kroppen är matt, huvudet känns som att det ska sprängas titt som tätt och feber-känslan väller över mig då och då. Inte nog med detta så har jag rethosta! Ni vet när det känns som att man måste hosta hela tiden men det går inte bort? Ungefär. Och det är skapligt irriterande.
Idag vaknade jag halv fyra, gick upp och åt några tuggor potatismos men ae. Några timmar senare tände jag ljus i hela vardagsrummet, kollade på Halv åtta hos mig, Bonde söker fru och Grey's. Sen blev det en film som jag rekommenderar starkt; Ghosts of girlfriends past. Kusligt bra! Nej, det är ingen skräck, det är en romantisk komedi (tror jag? Haha)
Nu ska jag iallafall se Saw 5 som jag inte sett ännu, jag hoppas att den är bra, de andra har ju varit helt ok, eller dem har faktiskt varit riktigt bra första gången man såg dem. Saw-serien är ju ruggigt bra, synd bara att Jigsaw inte "är med" på samma sätt längre. Men man ska inte hänga läpp för det, han är ju trots allt en ond människa. Haha, nevars, jag tycker faktiskt inte det, det är ju de som "play the game" som är dumma eftersom de inte gör som de blir tillsagda. Aja, nog med kallprat och mer verkstad; FILMTIME!
(Långt inlägg som vanligt. Jag ska börja uppdatera ofta igen, och med roligare inlägg, jag LOVAR! faktiskt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0