Laddat med nya filmer! =)

Igår när jag började kolla på Saw 5 såg jag att det var den jag hade sett så jag tankade hem Saw 6 idag, så ikväll blir det till o se den. Och om jag inte är trött efter den har jag även Bride wars (eller något?) Bröllopsduellen på svenska iallafall.
Någon som sett någon av filmerna?
Jag blir hemma imorgon också, redan sjukanmält mig och grejat. På kvällen vet jag inte vad jag ska göra, får se hur jag mår. Kanske blir det bara Idol och den senaste Harry Potter filmen (för er som inte visste det så älskar jag verkligen Harry Potter filmerna och hade Harry Potter-maraton när dem gick på tv förra vintern, hihi) men iallafall, annars kanske det blir att dra ut någonstans, beroende på vad som händer. Vi får se imorgon.
Nu blir det; FILMTIME! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0