Julstress!




Sista bilden passar egentligen inte in, men det jag menar är att jag var helt slut efter att ha sprungit runt och burit plåtar, dammsugit, lagat mat, fixat glasyr samt haft på pepparkakor, klätt granen med barnen och varit ensam hemma i vårat äckliga hus, (självklart hände det igen, jag flyttar såfort jag får chansen..) Allt i ren stress så det ska bli skönt att få krypa ner och slappna av nu, ögonen står som i kors och jag vill vakna och få julklappar, iiih!
 
Jag måste upp tidigt imorgon, duscha och hinna fixa för klockan ett ska vi vara hos mormor och jag är nog världens segaste människa på mornarna, bara att fråga dem som känner mig, haha! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0