Julstämning, me like

Eftersom det är temavecka i skolan så ser schemat lite annorlunda ut. Idag hade vi först styling (förbereda sig lite inför fredag) men då satt jag bara i massagestolen och fick knytnävar upp i rumpan och blev knäad i ryggen, galet, haha! Sen hade vi pyssel med hög julmusik medan vi pyntade hela skolan. Det slutade med att jag pyntade Ronja med kulor som halsband och klisterhjärtan i ansiktet och resten av de synliga kroppsdelarna. Jag önskar att jag hade haft mobilen så jag kunde fotat för det var faktiskt mysig stämning och glada miner. Jag satt t.o.m över idag med resten av skolan, fast bara 30min för sen kändes det galet.

Dessutom så ska mamma ringa Ingo och fråga om jag får byta till B-klassen istället, där Ronja går för jag pallar inte A längre. Det är mer sammanhållning i B och jag gillar sådana klasser. Och Ronja är en rolig filur också så mer tid med henne skulle inte skada, wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0