Julmys hos mormor

Släkten blir bara mindre och mindre känns det som.. inte roligt.
Men iallafall, jag kom nyss hem från mormor, där åt vi julmat, lussebullar och massa godis. Jag somnade till Kalle Anka, men min snälla kusin väckte mig till Ferdinand som jag anser är den bästa, hihi!
Av Classe, Camilla och mina kusiner fick jag en tröja från Carlings och ett presentkort på Cubus.
Av mormor och Lasse fick jag en parfym och pengar.
Av morfar och Wally fick jag pengar.
Och av morfar Sven fick alla barn en varsin handduk.
Morfar Sven är min gammelmorfar och mina kusiners gammelfarfar men alla barn säger morfar Sven och har alltid gjort, om ni tänkte till där när det blev två morfar alltså.
Dock kom varken morfar och Wally eller morfar Sven så det var bara min familj, Classes familj och mormor och Lasse.
Men jag är nöjd över min julafton, mycket bättre än förra året måste jag få säga!
Ni får bilder senare, när min bror är klar med sin dator för just nu installerar han sin touchmobil vilket jag anser är väldigt onödigt att han ens har fått för den lär vara trasig redan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0