Jag vill på JB-festen!

Ikväll är ju den där gymnasiefesten och massa har frågat om jag ska dit, men jag var i Norrland när biljetterna släpptes så jag hann aldrig köpa någon, F-A-N!

Så hur har min torsdag varit då?
Tråkig? Ovärd? Ja, exakt. Jag har kollat på en bra film "Livvakterna" och sen lite tv bara där det var "Halv åtta hos mig" och "Bonde söker fru"
Jag har dessutom lagat både mat och efterrätt till mina syskon, jag är så snäll, ajemen!

Nu ska vänta på att mamma kommer hem från jobbet och sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på Beck.
Jag struntar nog helt i avslutningen imorgon, ändå bara 40-60min med sång och sådär. Istället åker jag till Linköping med Emelie och handlar julklappar. På kvällen blir det kanske coctailparty eller träffa Anton eller något helt annat, jag vet inte än. Jag måste fixa vin eller något och jag vet inte om jag orkar lägga pengar på det när jag inte ens har så stor lust att dricka, vi får se och ni lär ju märka hur det blir imorgon!

Kommentarer
Postat av: jenny

du hade utan konstigheter kunnat kommit in på jb-festen. de tog inte ens leg som de sa att de skulle så vem som helst kunde komma in .. men det var ändå dåligt och ovärt pengarna så likabra kanske. fick stå i kö mer än 2 timmar helt utan anledning..

2009-12-18 @ 18:04:14
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0