Jag kommer sakna min lilla plutt

Idag åker Moa till Thailand och kommer hem den 10e januari. Jag kommer sakna henne galet mycket!
Men jag hoppas att hon får det underbart bra och så ska jag tänka på henne vid tolvslaget på nyår, då hon firar nyår runt 6timmar efter oss.


Annars har min natt varit som en mardröm. Jag trodde inte att en människa jag känt så pass länge skulle kunna förändras i mina ögon någonsin. Men inatt gjorde den personen det och det var hemskt, jag har aldrig varit så rädd för en person, för vad den personen ska kunna göra med andra och med sig själv.

Jag vaknade vid ett och skulle varit hos Moa vid tolv så jag skickade iväg ett sms och berättade lite kort varför jag inte kunde komma. Hon ringde upp och förstod när jag sa att jag somnade vid halv åtta och så. Men vi pratade iallafall på om allt möjligt i nästan en timme.
Nu ska vi springa ut i köket och ta något att äta, pussilu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0