Jag har ingen ork!

fredag öppnar butiken här på skolan, jag kommer antagligen inte kunna stå där förrän i 2an eftersom jag inte kan någonting, varken om naglar, makeup eller hår. Varför valde jag detta, eller varför har jag inte varit i skolan? Det är ju kul med makeup! Men hår och naglar, come on, det kan jag inte och jag vill inte göra sådant för jag vet hur misslyckat det blir.
Men för att komma till poängen, jag har inte ens någon ork med denna temavecka då vi ska lära oss julmakeup och fixa det sista inför butikens invigning. Visst, jag kan sminka och det blir faktiskt helt ok och de jag har sminkat har väl blivit nöjda någon gång.. T.ex Ellen och Heidi..? Eller har ni bara sagt så? Oh fuck, vafan, helvete? Jag vill bara skrika men inte ens ett litet pip kommer komma ut..
Jag har dessutom prov, inlämningar och lära om olika saker att ta igen från Augusti, underbart. Och för att inte sätta punkt där, jag måste hitta en praktikplats för efter jul går vi ut på praktik. Förstår ni att orken inte finns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0