Jag har dygnat!

Hej gullungar, vakna än? Det är jag. Min kudde är dyngsur nu eftersom jag låg och kollade på världens djupaste och underbaraste film, The Notebook. Jisses, jag har ju sett den innan, men jag kom knappt ihåg någonting och det går verkligen inte hindra tårarna, haha! Ni som inte sett den borde göra det, och ni som har det; se den igen!

Jag skulle gissa på att jag såg ut såhär under filmens gång! Haha naevars (men tårarna, jajamen!) :



Idag ska jag plugga (mycket snack, liten verkstad jag vet, men det är planen iallafall!) Sen ska jag försöka hålla mig vaken till, iallafall, 20.00 vilket jag ska lyckas med genom att duscha länge och ha en ta-hand-om-dig-själv-dag! Jag måste köpa en ny body lotion också, min är nästan slut.. Atten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0