Jag glömde!

Efter skolan ska jag ju träna! Så himla skönt, då ska jag stå extra länge på "pumparumpa"-maskinen som jag så vackert kallar den och så kan Emelie och jag äntligen ha vårat "träningsprat" som inte alls handlar om träningen utan om allt mellan himmel och jord som endast pratas om på våra träningspass! Det är saknat, Emelie är saknad!

Jag har varit vaken i 45min och gjort vadå? -Borstat tänderna, druckit en kopp te och tagit en morgoncigg, samt lagt på foundation, rouge och puder. Emmi är segast i Sverige, detta brukar ta max 20min annars, haha!
Jag har dessutom slagit på min spegel eftersom ingenting går som jag vill, till och med mitt eget liv sviker mig.
Anyway, dax att fixa sig och sen kanske jag bloggar igen, om något roligt, vem vet..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0