Ingen bra dag

Idag när jag tog tåget in till stan kl. 07.03 så kände jag att det började svartna för ögonen, jag blev äckligt varm och benen gav vika så jag fick hålla mig i. Så fick jag kväljningar och höll på att tuppa av, till slut stannade tåget och alla glodde på mig när jag trängde mig igenom klumpen och rusade till första bänken. Hemskt var vad det var. Så pappa och Hasse hämtade mig i stan så åkte jag hem och somnade direkt med jackan och allt, vaknade igen 20.15 och satte mig vid tvn med mamma och småbarnen där dem hade lite andra adventsmys.
Nu sitter jag och blåser på mina naglar om vart annat, har haft på ett stärkande genomskinligt nagellack. Jag håller på att spara ut dem så jag vill inte att dem ska bli sköra och spricka i vinterkylan.

Snart är det jul också, vad ska man önska sig mer än en Canada Goose jacka och pengar?
Vad önskar ni er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0