Hahah vilken tönt jag är

Jag försökte göra ett videoinlägg men jag kom inte på vad jag skulle säga, det känns så töntigt att sitta och prata med en kamera. Så någon annan får pröva videofy åt mig, jag vill veta om det funkar, haha!
Idag ska jag iallafall till stan och fika med Albert, bussen går om en halvtimme. Jag fastnar knappt på bild idag, håret är bais och jag hittade inga kläder, måste tvätta sen.. Och jag upptäckte att det snöade/regnade ute, riktigt surt. Jag måste köpa cigg och blablabla fan jag har inte tid med det idag.
Vi får se när jag uppdaterar nästa gång, kanske blir ikväll för jag vet inte om jag ska till Ronja sen också, vi får se.
Dessutom har jag dyngont för jag har ett feting stort blåmärke på låret och så trampade jag på ett häftstift förut (heter det så? Ett såntdär man sätter fast papper med på anslagstavlor äre iallafall, så en nål typ) AJ!

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0