GRATTIS MATSA 18ÅR! =)

Dagen efter hejhej!
Gårdagen var riktigt rolig, eller till en början var det ganska segt eftersom jag och Becca nästan inte kände någon. Men efter lite alkohol i kroppen så pratade man på med de flesta och då blev det röj! Tråkigt bara att Ellen och Crille åkte hem, klantkusin..
Festen var ju för Matsa som fyller 18år idag faktiskt! GRATTIS igen och tack för att vi fick komma, det var riktigt nice!

Här kommer ett gäng bilder (jag hade för första gången på grymt länge med mig kameran, men glömde att jag hade det så tog några snabba bilder mot slutet!)


Becca, taggad för party!


Så tyckte Becca om vinet hon fick smaka, mums?


Någon, Becca och en snygg kille (typ Simon?)


Ellen var fashinerad av något Becca sa i guess


Becca ville inte vara med på bild

Fler bilder kommer senare, mitt internet vill inte ladda upp fler atm..

Kommentarer
Postat av: Matsa

Hihi mycket stolt :D man tackar så mycket mycket fina bilder må ja säga ;D <3

2009-12-20 @ 16:47:38
Postat av: emmi

Svar till Matsa:

Hihi ajemen, men det kommer fler, där du är med också! Kika in senare vetja! cch hoppas att du har haft en bra födelsedag! :) <3

2009-12-20 @ 16:50:30
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0