Gårdagen

Jag upptäckte att jag aldrig uppdaterade igårkväll när jag kom hem så jag var tvungen att tänka till där; vad gjorde jag igårkväll?!
Och så kom jag på det! Jag kom hem efter en fika med Heidi, Jasmine (en jättegullig tjej från Göteborg), Elin och Tatti. Det var trevligt, jag drack bara en Mint Chohoho någonting, haha inte en aning! Hemma så städade jag mitt rum så nu är det fresh är inne igen (det har det inte varit på väldigt länge!)

Jag blir tokig på snön förresten! Har ni sett att det bara ploppar ner massa snöflingor hela tiden?! Inte ok någonstans, speciellt inte när man redan är irriterad och sur för att folk beter sig som dem gör, allt blir så surt och tråkigt då. Och dessutom blir det kallt när man sitter och röker.. och jag kan inte börja med Pochahontas när det är såhär, man kan ju inte vara någonstans, och som jag redan nämnt, det är så kallt att göra någonting!

Bara för att liva upp vardagen så ska jag nog pierca läppen, jag måste bara ta reda på om det går att dricka på nyår annars får det bli efter det! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0